Thursday, November 14, 2013

Need for Pink

Sweter-Tunika - zrobiłam na okrągłych drutach 12mm. Połączyłam w tym celu trzy dosyć cienkie włóczki Alize Fine 100% Wełna, Adriafil Regina 100% Merino oraz motek bliżej nieznanej mi firmy (ten o fantazyjnym zestawie szarości i różu) o składzie 20% wełna, 20% angora i 60% akryl. Ta ostatnia włóczka jest tą samą, z której powstał sweterek Pinky and the ... Gray. Potrzebowałam około 550 metrów takiego potrónego włókna co stanowi mniej więcej ponad jeden motek Alize Fine, pięć motków Reginy i jeden motek fantazyjny.
Sweter-Kamizela - Pinky and the ... Gray
Czapka - to całkiem ciekawa historia. Co robicie z tymi kawałkami włóczek, którymi związane są motki wełny na przykład Drops Loves You? Ja zrobiłam z nich (między innymi) właśnie tę czapke. Jest w niej chyba wszystko: wełna owcza, wełna merino, alpaka, jedwab, angora, akryl a nawet nitka bawełny. Do prawdy nie mogę doczekać się już zimy.
Spodnie - H&M, 100% wełna
Buty - Emu
Szalik - kupiłam na straganie z pamiątkami przy Placu Pigale.

14 comments:

  1. Beautiful!!!
    Lovely color combination yarn,knitting perfect!
    Greetings...

    ReplyDelete
  2. Świetny! Bardzo lubię ten zestaw kolorów. Chyba dojrzeję do drutów :) Jak podróże? Ja jutro Ł.-Wawa ósma coś rano. Z szydełkiem oczywiście:)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Wow :) Ale fajny!!! Superowy!!! Świetny fason i te kolorki! A powiedz, robiłaś go od góry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweterek ten robilam od dolu do gory. Pozdrawiam

      Delete
  4. Połączenie popielatego z różem ciekawe. Sweterek bardzo ładny i dobrze się układa.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    ReplyDelete
  5. Czy Ty nie sypiasz , dziewczyno???
    Wspaniały:)
    Pozdrawiam, Marlena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, czy na prawde az tak zle wygladam ? Pozdrawiam

      Delete
  6. Fajnie wygląda w komplecie pozdrawiam Basia

    ReplyDelete
  7. Préparée pour l'hiver avec ce joli pull !
    Bon weekend !
    Anna

    ReplyDelete
  8. O Kasia Ty jesteś specjalistka od sweterków i różu...i to jest moje ulubione połączenie!

    ReplyDelete
  9. Świetny zestaw! Bardzo fajne połączenie kolorków :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. I tym sposobem masz ciepłe ubranko na nadchodzącą zimę :)) świetne są te kolorki :)) Pozdrawiam Viola.

    ReplyDelete
  11. Exquisite combination of colors, making this wintery outfit looking like spring was coming! Lovely spacing of cables, adding to the seasonal look. Beautiful!

    ReplyDelete