Saturday, December 8, 2012

How I wear my neon pink

Sweter różowy - prezentowany tutaj został wykonany ręcznie na drutach numer 10, 100% akryl.
Sweter szary - zrobiłam również na drutach nr 10 z Candy, o ile dobrze pamietam skład: 60% wełna, 20% alpaka, 20% akryl. Projekt własny inspirowany Swetrami Doroty, troche gryzie ale jest bardzo cieply.
Kołnierz - wykonany został na drutach nr 10, 100% akryl, prezentowałam go już wcześniej tutaj.
Czapka - wykonana ręcznie z resztek włóczek, w wiekszosci akrylowych.
Spodnie - H&M.
Buty - Bata.
Snieg - grudniowy ;)

7 comments:

  1. Piękny zestaw! I kolory-rewelacyjne!

    ReplyDelete
  2. Bardzo podziwiam te Twoje swetry robione grubymi drutami.Są wspaniałe.Jedno takie pytanko,jaka to gruba włóczka,a może robiona podwójnie lub potrójnie?.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Szary sweter robilam pojedyncza wloczka ale bardzo gruba, przeznaczona wlasnie na druty 9-10. Robie "luzno" dlatego (jak widac na niektorych zdjeciach) sweter ma "dziury" przy reglanie. Szkoda mi pruc ten sweter, ale nastepnym razem polacze te wloczke z inną, nieco cienszą i wtedy juz nie bedzie problemu z tymi otworami, mam nadzieje ...
    W rozowym swetrze, natomiast, polaczylam 2 wloczki, jedna byla tez dosyc gruba (do robinia na siodemkach) a druga nieco ciensza (do robienia na czworkach). Prostym rachunkiem doszlam do wniosku, ze 7+4=11 czyli druty 10 beda dobre :D.
    Dzekuje za mile slowa i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Dzięki że mi to napisałaś,też sobie zrobię takiego grubaska!

    ReplyDelete
  5. Witaj Kasiu
    śliczne i cudne są twoje robótki ,
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)))

    ReplyDelete
  6. Ten neonowy róż jest świetny!!! Taki ożywczy kolor nawet na najzimniejsze dni.

    ReplyDelete