Thursday, December 20, 2012

White + Pink + Navy blue

Sweter - zrobiony ręcznie na drutach nr 7, jest zszywany a na brzegu jest wykończony szydełkiem, 100% akryl. Projekt własny lecz nie mogłam się zdecydowac czy zrobić go na guziki czy może wszyć ekspres więc jako rozwiązanie tymczasowe zrobiłam sznurek z włóczek i wplotłam go jak sznurówke na wysokosci biustu ... no i tak zostało. Sweter ma już prawie rok, a ja ciągle nie mogę się zdecydować na rodzaj zapięcia.
Czapka - ta sama co tutaj.
Bluzka - Esprit,
Spodnie - H&M,
Buty - Bata.

3 comments:

  1. A ja bym go zrobiła na haftki :D
    Jest śliczny i ma fajne kolorki ale guzików na nim sobie nie wyobrażam, ewentualnie zamek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haftki - no tak! To jest rewelacyjny pomysl, dziekuje!!!

      Delete
  2. cześć Kasiu
    życzę
    zdrowych , pogodnych i szczęśliwych świąt ;-)))

    ReplyDelete